شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید خریداران خودروهای وارداتی در منطقه یک شهر تبریز با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره TOPSIS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید خریداران خودروهای وارداتی در منطقه یک شهر تبریز با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره TOPSIS دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید خریداران خودروهای وارداتی در منطقه یک شهر تبریز با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید خریداران خودروهای وارداتی در منطقه یک شهر تبریز با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید خریداران خودروهای وارداتی در منطقه یک شهر تبریز با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره TOPSIS :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

به دلیل افزایش رقابت در صنعت واردات خودرو، شرکت های وارداتی برای حفظ و بقای خود نیازمند آن هستند که خودروها و خدماتی متناسب با انتظارات مشتریان و نیازهای آن ها ارائه نموده و بنابراین می بایست توجه کافی به این عوامل نمایند. تحقیق حاضر با توجه به این اهمیت به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید خریداران خودروهای وارداتی در منطقه یک شهر تبریز پرداخته است و به این منظور نمونه آماری متشکل از ۳۸۴ نفر از خریداران خودروهای وارداتی در منطقه یک شهر تبریز انتخاب شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل های آماری با استفاده ا روش TOPSIS نشان داد که به ترتیب میزان تحصیلات، ایمنی و امنیت، جنبه فنی و قدرت، تکنولوژی، عملکرد، امکانات و ترجیحات راحتی، شکل و اندازه، طراحب بخش داخلی، طراحی بخش خارجی، تنوع، برند، بهره وری سوخت، قیمت، درآمد، خدمات پس از فروش، خدمات فروش و تحویل، معروفیت برند، عادات رفتاری، رسانه های گروهی، تبلیغات و وابستگی فامیلی در خصوص استفاده آنها از خودروهای وارداتی بر خرید خریداران این خودروها در منطقه ک شهر تبریز موثراند. نتایج می تواند شرکت های واردات خودرو را در مدیریت برنامه های بازاریابی، منابع مالی و انسانی یاری نموده و موجب کسب هر چه بیشتر موفقیت و افزایش فروش آنها گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.