درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تجارت الکترونیک در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تجارت الکترونیک در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران اسلامی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تجارت الکترونیک در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تجارت الکترونیک در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تجارت الکترونیک در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران اسلامی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

طی دو دهه گذشته و با پیشرفت های فناوری ها موضوع اینترنت و فضای جایگاه و اهمیت ویژه ای یافته است که تمامی کشور ها به فراخور توان و امکانات خود به بهره برداری از آن پرداخته اند. کشورهای مسلمان نیز، که به عنوان کشورهای در حال توسعه تعریف می شوند، به درجات مختلف کوشیده اند تا از این امکانات استفاده کنند. در جوامع بشری پیوند میان قواعد اخلاقی و مقررات لازم الاجرا در عرصه های مختلف اقتصادی و بازرگانی نمودار شده است. با استفاده از اینترنت برای تجارت، از موازین اخلاقی در دنیای مجازی نیز اهمیت یافت. با توجه به اهمیت نقش تبلیغات مبتنی بر صداقت و پرهیز از فریبکاری در تبلیغ کالاها و خدمات در فضای مجازی برای جلوگیری از نقض قوانین حکومتی و دولتی این مقاله با استفاده از شیوه توصیفی – تحلیلی به اخلاق کسب و کار و تجارت الکترونیک در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران اسلامی پرداخته است. در ابتدای مقاله مباحث کلی از قبیل اخلاق و فلسفه اخلاق، اخلاق کسب و کار، تفاوت های الزامات اخلاقی با الزامات حقوقی، مفهوم تجارت الکترونیک و اهمیت آن و موضوعات اخلاقی در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران تبیین شده و پس از نقد و بررسی وضعیت تبلیغات در قانون تجارت الکترونیکی کشور، نتیجه گیری و پیشنهادی مورد نظر برای ارتقاء سطح تبلیغات و تجارت الکترونیک در فضای مجازی در کشورمان ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.