جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
تروریسم عملیات شرکت را هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم تهدید می کند. اثرات مستقیم و غیر مستقیم تروریسم در روند بازار نقص ایجاد می کند که از جمله آن می توان به افزایش هزینه های مبادله و ایجاد موانع برای جریان آزاد کالا اشاره کرد.تروریسم به یک معضل آشنا جهان معاصره تبدیل شده است و به احتمال زیاد یک عامل مهم در کسب و کار باقی خواهد ماند. اکثر کسب و کارها برای رویارویی با این خطرات آماده نیستند. تعداد بسیار کمی از شرکت ها برنامه ها و عملیات بازسازی برای مقابله با تروریسم را دارند. تروریسم مجموعه از تهدیدهای سیستماتیک با استفاده از ابزار خشونت، تحریم، ارعاب، تحریف و جعل برای نیل به یک هدف سیاسی و بر هم زدن مکانیزم کسب و کار می باشد. در این مقاله تروریسم و ارتباط آن با استراتژی بازاریابی و عملیات شرکت ها مورد بررسی قرار گرفته است. مفاهیم کلیدی در تروریسم بررسی و مجموعه از گزاره ها ارائه شده است. در این مقاله به نقش محوری منبع یابی، تولید، توزیع، قیمت گذاری، ارتباطات و استراتژی کسب و کار اشاره شده است. این کارکردها یا تحت تاثیر تروریسم قرار می گیرند و یا قادر به تحت تاثیر قرار دادن آن می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.