تاثیر قیمت منصفانه ادراک شده بر پذیرش قیمت از طریق رضایت مشتری (خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر قیمت منصفانه ادراک شده بر پذیرش قیمت از طریق رضایت مشتری (خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تبریز) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قیمت منصفانه ادراک شده بر پذیرش قیمت از طریق رضایت مشتری (خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قیمت منصفانه ادراک شده بر پذیرش قیمت از طریق رضایت مشتری (خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قیمت منصفانه ادراک شده بر پذیرش قیمت از طریق رضایت مشتری (خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تبریز) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از بحث های بسیار اساسی در مبحث ادراک قیمت، منصفانه بودن و یا نبودن آن است. ادراک منصفانه بودن قیمت توسط مصرف کنندگان از محصولات و یا خدمات یک شرکت می تواند منجر به پیامدهای بسیار مثبتی مانند پذیرش قیمت از طرف مصرف کنندگان شود. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر روی ادراک منصفانه بودن قیمت و بررسی عوامل موثر بر روی رضایت مشتری به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق قیمت منصفانه ادراک شده و در نهایت بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی پذیرش قیمت است. بر اساس پیشینه نظری و تجربی، مدل مفهومی پژوهش در قالب هفت فرضیه تدوین شد. جامعه آماری برای انجام این پژوهش استفاده کنندگان از خدمات تاکسیرانی در شهر تبریز بوده و نمونه مورد نظر از بین آنها به روش تصادفی ساده انتخاب گردید. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری و نتایج حاصل از فرمول کوکران با سطح خطای ۵ درصد، حجم نمونه ۳۸۵ عدد تعیین شد. روش های جمع آوری اطلاعات برای این پژوهش، مطالعات کتابخانه ای و پرسشنامه بود. برای تجزیه و تحلیل از نرم افزارهای SPSS, Lisrel استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که از سه عامل تاثیرگذار بر روی ادراک قیمت منصفانه، به ترتیب ادراک قیمت، کیفیت خدمات و آسیب پذیری خریدار بیشترین تاثیر را دارند وعوامل قیمت منصفانه ادراک شده، ادراک قیمت و کیفیت خدمات به ترتیب بیشترین تاثیر را بر روی رضایت مشتری دارند و در نهایت رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری بر روی پذیرش قیمت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.