بررسی نقش واسطه ای مولفه های عدم اطمینان و تفاوت های جنسیتی بر قصد خرید مشتریان (افراد مراجعه کننده به پورتال های فروش اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش واسطه ای مولفه های عدم اطمینان و تفاوت های جنسیتی بر قصد خرید مشتریان (افراد مراجعه کننده به پورتال های فروش اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش واسطه ای مولفه های عدم اطمینان و تفاوت های جنسیتی بر قصد خرید مشتریان (افراد مراجعه کننده به پورتال های فروش اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش واسطه ای مولفه های عدم اطمینان و تفاوت های جنسیتی بر قصد خرید مشتریان (افراد مراجعه کننده به پورتال های فروش اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش واسطه ای مولفه های عدم اطمینان و تفاوت های جنسیتی بر قصد خرید مشتریان (افراد مراجعه کننده به پورتال های فروش اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

فقدان اعتماد در سازمان باعث می شود کارکنان همدیگر را بخاطر هر اشتباهی متهم می کنند و مکانیسم دفاع کردن و اجتناب از پاسخ دهی، احساس بدگمانی و حسادت، شایعه سازی، تلاش برای فاصله گرفتن از کار و عدم صراحت در اهداف سازمانی بوجود بیاید. مصرف کنندگان دو راهبرد یا سبک خرید نسبتا مجزا را برای کالاهای مختلف بکار می گیرند. یک راهبرد تخصیص مقدار مشخصی از زمان و تلاش برای خرید است تا بهترین گزینه برای خرید انتخاب شود. در راهبرد دوم خریدار در ذهن خود ویژگی های مورد نیاز و سقف قیمتی را تعیین می کند و گزینه های مختلف بازار را تا زمانی بررسی می کند که حداقل ویژگی ها را برآورده نموده و در محدوده قیمتی دلخواه باشد. این پژوهش بر اساس هدف، کاربردی و بر اساس روش جمع آوری داده ها در رده توصیفی و پیمایشی طبقه بندی می شود. با توجه به اینکه این پژوهش به دنبال بررسی نقش واسطه ای مولفه های عدم اطمینان و تفاوت های جنسیتی بر قصد خرید مشتریان می باشد لذا این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر فرآیند اجرای پژوهش کیفی و از نظر زمان انجام پژوهش به صورت مقطعی انجام شده است. پژوهش حاضر با روش توصیفی و با رویکرد استقرایی انجام شده است. همچنین این پژوهش در دسته پژوهش های همبستگی قلمداد می شود. جامعه آماری این تحقیق شامل افراد مراجعه کننده به پورتال های فروش اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه است. در این پژوهش در تکمیل مبانی نظری از منابع کتابخانه ای و اینترنتی شامل کتب و مقالات فارس و انگلیسی برای پیمایش و دریافت اطلاعات از نمونه آماری مورد نظر از پرسشنامه الکترونیک استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که از میان فرضیات پژوهش با توجه به سطح معناداری تنها جنسیت بر عدم اطمینان تاثیر مثبت و معنادار ندارد، اما ۴ فرضیه دیگر همگی با میزان تاثیر گذاری بالات تایید شدند. نهایتا می توان گفت مولفه های عدم اطمینان و تفاوت های جنسیتی موضوعی مهم در سازمانها و ادارات مختلف می باشد و عواملی تاثیرگذار در قصد خرید مشتریان بوده و لازم است از ابعاد مختلف مورد شناسایی قرار گرفته و همزمان با افزایش سابقه کار و سن افراد شاغل نسبت به بررسی آن اقدام و برای رفع آن اقداماتی انجام داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.