بررسی تاثیرات نشانه های فضای فروشگاهی بر تنوع طلبی خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرات نشانه های فضای فروشگاهی بر تنوع طلبی خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرات نشانه های فضای فروشگاهی بر تنوع طلبی خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرات نشانه های فضای فروشگاهی بر تنوع طلبی خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرات نشانه های فضای فروشگاهی بر تنوع طلبی خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

با گسترش جمعیت و به تبع آن گسترش صنایع خدماتی، در سالهای اخیر بیش از هر زمان دیگر رقابت در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی ها شدیدتر شده است، فروشگاه های زنجیره ای با ایجاد محیط مناسب خدمات سعی در جذب هر چه بیشتر مشتری و تنوع طلبی رفتار خرید آن ها دارند. این پژوهش با هدف بررسی تاثیرات نشانه های فضای فروشگاه های زنجیره ای بر رفتار تنوع طلبی خرید مشتریان صورت گرفته است. نشانه های فضای فروشگاهی شامل: نشانه های اجتماعی، نشانه های طراحی شده، نشانه های معاملاتی و نشانه های محیطی می باشد. این پژوهش با استفاه از پیمایش و نیز پرسشنامه استاندارد صورت گرفت. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر تهران بودند که از میان دو فروشگاه در شرق و غرب تهران به صورت نمونه گیری خوشه ای تک مرحله ای انتخاب شد و با بر اساس فرمول کوکران با توزیع ۴۰۰ پرسشنامه بین نمونه تحقیق اطلاعات مورد نیاز جمع آوری شد. نتیجه تحقیق نشان داد: نشانه های فضای فروشگاهی بر تنوع طلبی خردی مشتریان تاثیرگذار است و میزان این تاثیر ۳۲/۲ درصد بود. همچنین در بررسی تک تک نشانه های فضای فروشگاهی مشخص شد که نشانه های اجتماعی با بتای ۳۲۴ /۰ بیشترین اثر را بر تنوع طلبی خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای دارد. آموزش کارکنان، استفاده از یونیفورم های مجزا و مشخص برای بخش های مختلف فروشگاهی، استفاده از موسیقی ملایم، ارائه تسهیلات به مشتریان، استفاده از نورپردازی و دکورهای جذاب می تواند موجبات رضایت و وفاداری مشتریان از خرید و به تبع آن تنوع طلبی خرید رد فروشگاه های زنجیره ای رفاه را به همراه آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.