بررسی تاثیر نیروی فروش انعطاف پذیر با هوش هیجانی بالا بر قصد خرید مجدد مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نیروی فروش انعطاف پذیر با هوش هیجانی بالا بر قصد خرید مجدد مشتریان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نیروی فروش انعطاف پذیر با هوش هیجانی بالا بر قصد خرید مجدد مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نیروی فروش انعطاف پذیر با هوش هیجانی بالا بر قصد خرید مجدد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نیروی فروش انعطاف پذیر با هوش هیجانی بالا بر قصد خرید مجدد مشتریان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با توجه به چالشهای موجود در دنیای کسب و کار امروزی داشتن نیروی فروش انعطاف پذیر با هوش هیجانی بالا می تواند یکی از لازمه های موفقیت به شمار آید. از این رو هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر نیرو ی فروش انعطاف پذیر با هوش هیجانی بالا بر قصد خرید مجدد مشتریان است بدین منظور در این پژوهش از متغیر های هوش هیجانی و انعطاف پذیری به عنوان متغیر اصلی و کیفیت خدمات نیروی فروش و رضایت مشتریان به عنوان متغیر میانجی استفاده شده است همچنین خدمات رهبری نیز به عنوان متغیر تعدیل کننده بر کنترل هر چه بیشتر متغیر های اصلی تأکید دارد. تاکنون بررسی های انجام شده در زمینه هوش هیجانی نیروی فروش از نظر مطالعاتی رشد بسیار کمی داشته است و تقریباً می توان مدعی بود که در زمینه انعطاف پذیری نیروی فروش مطالعاتی صورت نگرفته است. از این رو در این پژوهش سعی کرده ایم با بهره گیری ار مقالات موجود به توصیف مدلی بپردازیم که پژوهشگران را نه تنها با مفاهیم انعطاف پذیری نیروی فروش و همچنین با چگونگی ایجاد انعطاف پذیری در تیم های فروش آشنا نماید بلکه نحوه ارائه کالا و خدمات با کیفیت توسط نیروی فروش را به عنوان یکی از عامل های بازاریابی رابطه مند معرفی نماییم چرا که ارتقائ این عامل می تواند منجر به ایجاد وفاداری و جلب رضایت در مشتریان نسبت به شرکت یا موسسه شود و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان، قصد خرید مجدد در مشتریان را تقویت خواهد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.