اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند مطالعه موردی: مصرف کنندگان کفش ورزشی پیاده روی تن تاک در استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند مطالعه موردی: مصرف کنندگان کفش ورزشی پیاده روی تن تاک در استان مازندران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند مطالعه موردی: مصرف کنندگان کفش ورزشی پیاده روی تن تاک در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند مطالعه موردی: مصرف کنندگان کفش ورزشی پیاده روی تن تاک در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند مطالعه موردی: مصرف کنندگان کفش ورزشی پیاده روی تن تاک در استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش با نگاهی تازه پدیده اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند را میان مصرف کنندگان کفش پیاده روی ورزشی دراستان مازندران مورد بررسی قرار داد و با این هدف برند تن تاک برای مطالعه موردی وتبیین یافته ها مدنظرقرار گرفت. روش این پژوهش توصیفی- پیمایشی بوده که به صورت میدانی اجرا گردید. جامعه آماری پژوهش را مصرف کنندگان کفش پیاده روی ورزشی درسال ۱۳۹۴ تشکیل می دادند که ۱۷۴ نفراز مصرف کنندگان کفش پیاده روی برند تن تاک به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات شامل چهارپرسشنامه بوده که عبارتنداز: الف-پرسشنامه خصوصیات دموگرافیکی آزمودنی ها. ب- پرسشنامه استاندارد شخصیت برندآکر با ۲۸ گویه و مولفه صداقت، اشتیاق و هیجان، صلاحیت، کمال، قوت واستحکام درمقیاس پنج درجه ای لیکرت خیلی زیاد =۵ و خیلی کم=۱ ج- پرسشنامه استاندارد تبلیغات بازرگانی مارتینز ۲۰۰۹ د- پرسشنامه استاندارد توسعه برند مارتینز ۲۰۰۹ که بر اساس مقیاس اندازه گیری لیکرت امتیاز گذاری کاملا موافقم=۵ و کاملا مخالفم =۱ بوده است. پایایی پرسشنامه شخصیت برند ۰/۹۲۳ و پایایی پرسشنامه های تبلیغات بازرگانی و توسعه برند به ترتیب ۰/۸۳۵ و۰/۹۰۱ بودند. در تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی کلموگروف اسمیرنوف و آزمون لیزرل استفاده گردید نتایج حاصل ازتحلیل عاملی پرسشنامه شخصیت برندنشان داد که، عوامل موثر بر شخصیت برند ازپنج بعد صداقت، اشتیاق وهیجان، شایستگی، کمال، قوت و استحکام بر شخصیت برند موثراست ۲- میزان اثر شخصیت برند بر توسعه برند نشان داد: با اطمینان ۹۵ درصد شخصیت برند بر توسعه برند موثر است ۳- بررسی میزان اثر تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند نشان داد: با اطمینان ۹۵ درصد درصد تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند موثر هستند۴- شاخص های مدل اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند نشان داد: که شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی برتوسعه برند موثر هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.