نگاهی به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی؛ ویژگی ها، اصول و مفاهیم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نگاهی به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی؛ ویژگی ها، اصول و مفاهیم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نگاهی به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی؛ ویژگی ها، اصول و مفاهیم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاهی به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی؛ ویژگی ها، اصول و مفاهیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نگاهی به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی؛ ویژگی ها، اصول و مفاهیم :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
فلسفه تعلیم و تربیت قدمتی به بلندای فعالیت بشر در زمینه تعلیم و تربیت دارد. حتی زمانی که جوامع بشری قدرت و ابزار تحلیل مسائل را نداشتند. تعلیم و تربیت دارای نگرشی فلسفی درباره زندگی بود. از آن زمان تاکنون فرایند تعلیم و تربیت به مقتضای دوران و جوامع مختلف دستخوش تحولات و فراز و نشسیبهای گوناگونی بواه است چه بسا در یک عصر و یا جامعه ای یک نظریه تربیتی مطرح شده و گسترش می یابت و پس از طی یک فرایند نسبتا طولانی در برخورد با دیدگاه های دیگر کمرنگ شده و یا از بین می رفت با نگاهی گذرا به سیر تاریخی تحول نظریات تربیتی می توان گفت در طول تاریخ و از آغاز پیدایش نظریات فلسفی تعلیم و تربیت و به دنبال آن تکوین فلسفه های تعلیم و تربیت کارشناسان و مربیان بزرگ تربیتی ایده ها و افکار خود را در قالب خطابه ها و نوشتارها با یکدیگر به چالش گذاشتند. هدف این مقاله نگرشی بر فلسفه تعلیم و تربیت به ویژه تعلیم و تربیت اسلامی است از آنجچا که تعلیم و تربیت یکی از مهمترین حوزه ها در علوم تربیتی است این مقاله در نظر دارد تا با بازنگری د ر این حوزه ابعد ویژگی ها و عناصر آن را مشخص نماید و به اهمیت در علوم تربیتی تاکید نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.