مدیریت رفتار و راهبردهای آموزشی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی در کلاس درس (مقاله مروری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت رفتار و راهبردهای آموزشی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی در کلاس درس (مقاله مروری) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت رفتار و راهبردهای آموزشی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی در کلاس درس (مقاله مروری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت رفتار و راهبردهای آموزشی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی در کلاس درس (مقاله مروری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت رفتار و راهبردهای آموزشی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی در کلاس درس (مقاله مروری) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یکی ازشایعترین اختلالاهای رفتاریکودکان و نوجوانان که بیشترین پژوهش های را به خود اختصاص داده است اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی است اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی ADHD یک اختلال زیستی و عصب شناختی است که ۳ یا ۷ درصد دانش ا»وزان را در بر می گیرد. ADHD بیش از هر اختلال دیگر باعث می شود که آموزگاران مدارس عادی اقدام لازم را برای ارجاع این دانش آموزان به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی به عمل آورند از آنجا که تحقیاقت میدانی اثر بخشی روشهای مناسب تدریس و شیوه های مدیریت رفتار را در کنترل رفتار دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه / بیش فعالی نشان داده است لذااستفاده از راهکارها و رویکردهای درمانی و آموزشی مناسب و اقدام به موقع همراه با مدیرت رفتار در کلاس می تواند اختلالات رفتاری و یادگیری این دانش آموزان را مرتفع نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.