شناسایی رابطه خلاقیت معلمان و دانش اموزان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان قروه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی رابطه خلاقیت معلمان و دانش اموزان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان قروه دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی رابطه خلاقیت معلمان و دانش اموزان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان قروه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی رابطه خلاقیت معلمان و دانش اموزان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان قروه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی رابطه خلاقیت معلمان و دانش اموزان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان قروه :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
هدف اساسی تحقیق حاضر شناسایی و بررسی رابطه خلاقیت معلمان با خلاقیت دانش ا»وزان پایه ی چهارم و پنجم است این پژوهش با استافده از روش تحقیق پیمایشی که جامعه ی آن را تمامی معلمین پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرهای قروه و سریش آباد که تعداد آنها ۱۲۰ نف رتشکیل می داد و تمامی آنها انتخاب شدند. و با روش نمونه گیری تصادفی ساده و انتخاب سه دانش اموزا هر سه معلم نمونه ای به حجم ۳۶۰ نفر از دانش آموزان کلاسهای چهارم و پنجم ابتدایی انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات برای خلاقیت دانش اموزان ازمون خلاقیت تصویری تورنس فرم B بود و برای معلمان از آزمون خلاقیت عابدی ۱۳۷۲، ویرایش ۱۳۸۹ استفاده گردید که برای هر دو آزمون در تحقیقات مختلف پایایی از ۰/۷-۰/۹ را گزارش نموده اند با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون رابطه خلاقیت معلمان با خلاقیت دانش اموزان مورد مطالعه قرار گرفت که نتایج نشان داد که بین خلاقیت معلمان و دانش اموزان رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد همچنین بین خرده مقیاسهای سیالی و بسط معلمان و دانش آمزوان رابطه وجود دارد ولی بین خرده مقیاسهای ابتکار و اصالت معلمان و دانش اموزانشان رابطه وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.