اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمبنی بر افزایش عزت نفس و مسئولیت پذیریدانش آموزان متوسطه اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمبنی بر افزایش عزت نفس و مسئولیت پذیریدانش آموزان متوسطه اول دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمبنی بر افزایش عزت نفس و مسئولیت پذیریدانش آموزان متوسطه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمبنی بر افزایش عزت نفس و مسئولیت پذیریدانش آموزان متوسطه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمبنی بر افزایش عزت نفس و مسئولیت پذیریدانش آموزان متوسطه اول :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر باعنوان اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش عزت نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان متوسطه اول در سال تحصیلی ۹۴-۹۵می باشد. این پژوهش از نظر هدف جزو پژوهش های کاربردی محسوب می شود و روش تحقیق توصیفی و از نوع نیمه آزمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان متوسطه اول شهرستان قوچان و شاغل به تحصیل در مدارس دخترانه و پسرانه می باشد. حجم نمونه براساس جدول کرجسی و مورگان ۲۲۵ نفر بوده که بااستفاده از روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده اند. جهت جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. ابزار گرداوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه عزت نفس توسط کوپر اسمیت و پرسشناه مسئولیت پذیری دانش اموزان استفاده گردید. جهت تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار spss و از آزمون کورایانس استفاده گردیده است . یافته های پژوهش نشان می دهد که گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره عزت نفس و مسئولیت پذیری آنان بیشتر می باشد. همچنین گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره عزت نفس خانوادگی آنان بیشتر می باشد. و گروه آزمایش که مشاوره گروه دریافت کردند نمره عزت تحصیلی خانوادگی آنان بیشتر می باش. گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره مسئولیت پذیری داخل مدرسه آنان بیشتر می باشد. گروه ازمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره مسئولیت پذیری خارج از مدرسه انان بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.