تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان بانک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان بانک :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش مشخص کردن تاثیر فناوری اطلاعات بر رضایت مندی مشتریان بانک می باشد. روش این پژوهش توصیفی – پیمایشی است. نمونه پژوهش متشکل از ۱۵۰۰ تن از مشتریان پست بانک شهر تهران می باشند که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان بدست آمد. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری و با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. بررسی فرضیات تحقیق یافته های بدست آمده نشان داده که فناوری اطلاعات به طور مثبت بر رضایتمندی مشتریان در بانک تاثیرگذار است. از میان ابعاد بررسی شده؛ دقت و سرعت در انجام عملکرد، شفافیت و جامعیت در سیستم، برقراری عدالت و نظم بیشتر به طور چشمگیری بر رضایت مندی مشتریان تاثیرگذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.