بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با کیفیت ارائه خدمات کارکنان (مطالعه موردی:بانک ملت شهر تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با کیفیت ارائه خدمات کارکنان (مطالعه موردی:بانک ملت شهر تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با کیفیت ارائه خدمات کارکنان (مطالعه موردی:بانک ملت شهر تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با کیفیت ارائه خدمات کارکنان (مطالعه موردی:بانک ملت شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با کیفیت ارائه خدمات کارکنان (مطالعه موردی:بانک ملت شهر تهران) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با کیفیت ارائه خدمات کارکنان بانک ملت شهر تهران می باشد. روش تحقیق توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه ی آماری این پژوهش را کارکنان و مشتریان بانک ملت شهر تهران تشکیل می دهند.با استفاده از جدول مورگان تعداد ۱۲۳ نفر از کارکنان و ۳۲۳ نفراز مشتریان به عنوان نمونه انتخاب شدند.داده ها با استفاده ازپرسشنامه استاندارد هوش فرهنگی ارلی و آنگ با ۲۴ گویه و همچنین پرسشنامه استاندارد کیفیت ارائه خدمات با ۲۲ گویه جمع آوری گردید. پرسشنامه ها با توجه به این که استاندارد بوده و در تحقیقات زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند، لذا از روایی مناسب برخوردار بوده و پایایی آنها به وسیله آلفای کرونباخ تایید گردید. آزمون همبستگی اسپیرمن نشان داد که بین هوش فرهنگی و ابعاد آن(بعد فراشناختی، بعد شناختی، بعد انگیزشی و بعد رفتاری) با کیفیت ارائه خدمات کارکنان بانک ملت شهر تهران رابطه معناداری وجود دارد و با استفاده از آزمون فریدمن نشان داده شد که بعد انگیزشی هوش فرهنگی بیشترین و بعد فراشناختی هوش فرهنگی کمترین تاثیر را بر کیفیت ارائه خدمات دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.