بررسی میزان رضایت مشتریان مبلمان منزل از این محصول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان رضایت مشتریان مبلمان منزل از این محصول دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان رضایت مشتریان مبلمان منزل از این محصول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مشتریان مبلمان منزل از این محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان رضایت مشتریان مبلمان منزل از این محصول :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
یکی از مهم ترین مواردی که باعث تولید پایدار در صنعت مبلمان می شود، کشف نیازها و خواسته های مشتریان، برآورده ساختن آنها و در نهایت ارزیابی میزان رضایت آنان قبل از رقباست. هدف از این پژوهش، بررسی میزان رضایت مشتریان داخلی مبلمان منزل ازاین محصول و در نهایت فراهم آوردن آگاهی بیشتر و کمک به رونق این صنعت می باشد. در این راستا با کسب اطلاع از نظرمتخصصین آگاه دانشگاهی و روش های تحقیق اسنادی و پیمایشی ، چهار شاخص اصلی در تولید و فروش مبلمان، در قالب پرسشنامه ای استاندارد طراحی شد. پس از انجام محاسبات آماری توسط نرم افزار SPSS و رتبه بندی شاخص ها با روش طیف لیکرت در نهایت چنین نتیجه گرفته شد که مشتریان از ویژگی های ظاهری مبلمان )از جمله رنگ و منبت آن( بیشترین رضایت را دارند )با میانگین۳/۱۴( و پس از آن طراحی مبلمان حاضر ) ۳/۰۷ (، کیفیت ). ۲/۷۱ ( و خدمات پس از فروش ) ۲/۱۳ (، به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم رضایت خریداران مبلمان منزل قرار گرفتند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.