بررسی تاثیر کار جمعی، اعتماد سازی و رفتار شهروندی، از مولفه های مهارتهای ارتباطی کارکنان بر رضایتمندی مراجعین اداره ورزش و جوانان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کار جمعی، اعتماد سازی و رفتار شهروندی، از مولفه های مهارتهای ارتباطی کارکنان بر رضایتمندی مراجعین اداره ورزش و جوانان اردبیل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کار جمعی، اعتماد سازی و رفتار شهروندی، از مولفه های مهارتهای ارتباطی کارکنان بر رضایتمندی مراجعین اداره ورزش و جوانان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کار جمعی، اعتماد سازی و رفتار شهروندی، از مولفه های مهارتهای ارتباطی کارکنان بر رضایتمندی مراجعین اداره ورزش و جوانان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کار جمعی، اعتماد سازی و رفتار شهروندی، از مولفه های مهارتهای ارتباطی کارکنان بر رضایتمندی مراجعین اداره ورزش و جوانان اردبیل :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر کار جمعی، اعتماد سازی و رفتار شهروندی از مولفه های مهارت ارتباطی کارکنان اداره ورزش و جوانان شهر اردبیلبر رضایتمندی مراجعین میباشد. این تحقیق از لحاظ نوع روش تحقیق پیمایشی و از لحاظ زمانی از نوع تحقیقات مقطعی بحساب می آید. جامعه آماریتحقیق حاضر شامل کلیه مراجعین اداره ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۳ می باشند که تعداد آنها برابر ۱۸۵۰ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه از فرمولکوکران استفاده شد و در نهایت با استفاده از فرمول کوکران تعداد حجم نمونه ۳۷۶ نفر برآورد شده که با هدف پوشش هر گونه خطای احتمالی ۳۹۰ نفردر نظر گرفته می شود. برای تعیین نمونه گیری از روش در دسترس استفاده شده و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های محقق ساخته استفاده شدهاست. روایی سنجی با استفاده از روایی صوری بوده و برای سنجش پایایی از آلفای کرونباخ استفاده گردیده که تایید شده است. برای تحلیل داده ها ازنرم افزار آماری SPSS و برای تحلیل فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که بین مولفه های مهارت ارتباطی کارکنان، شامل کار جمعی، اعتماد سازی و رفتار شهروندی با رضایتمندی مراجعین رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.