بررسی ارتباط مؤلفه های کیفیت رابطه با رفتار مشتریان ورزشی باشگاه های والیبال شهر همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط مؤلفه های کیفیت رابطه با رفتار مشتریان ورزشی باشگاه های والیبال شهر همدان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط مؤلفه های کیفیت رابطه با رفتار مشتریان ورزشی باشگاه های والیبال شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط مؤلفه های کیفیت رابطه با رفتار مشتریان ورزشی باشگاه های والیبال شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط مؤلفه های کیفیت رابطه با رفتار مشتریان ورزشی باشگاه های والیبال شهر همدان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر حاضربررسی ارتباط مؤلفه های کیفیت رابطه با رفتار مشتریان ورزشی باشگاه های والیبال شهر همدان باشد. این تحقیق ازنظر هدف کاربردی ، به لحاظ روش همبستگی و از نظر شیوه جمع آوری داده ها پیمایشی است. جامعه مورد بررسی تماشاگران حاضر در لیگ برتروالیبال بانوان هستند که از تماشگران تیم های همدانی در مسابقات لیگ برتر والیبال به عنوان نمونه در دسترس استفاده شد. در این پژوهش برایتعیین حجم نمونه آماری مورد نیاز پژوهش یک مطالعه اولیه، شامل ۳۰ پرسشنامه، انجام گرفت. با محاسبه انحراف معیار و جایگذاری در فرمول تعیینحجم نمونه جامعه آماری نامحدود کوکران ، تعداد نمونه مناسب برای انجام پژوهش ۱۹۰ بدست آمد. در این پژوهش از پرسشنامه کیم (۲۰۰۸)شامل ۴۰ گویه استفاده شده است. روایی پرسشنامه با نظر اساتید و متخصصان مدیریت تایید و پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ معادل ۰/۹۰ به دست آمد. داده های جمع آوری شده بوسیله نرم افزار SPSS از طریق آزمون های آماری ، کلموگوروف-اسمیرنوف ، نتایج تحلیل عاملیتأییدی مرتبه اول آزمون همبستگی، آزمون تحلیل مسیر، آزمونهای من ویتنی و کروسکال- والیس و آزمونهای مقایسه میانگین دو جامع مستقل وANOVA تجزیه و تحلیل قرار گرفته است . نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مؤلفه های کیفیت رابطه و همچنین خود متغیر کیفیت رابطه با متغیرتبلیغ کلامی رابطه مستقیم، مثبت و معنادار وجود دارد (معناداری کمتر از ۰/۰۵) بین مؤلفههای کیفیت رابطه به جز مؤلفه تعهد و همچنین خود متغیر کیفیت رابطه با متغیر خرید رابطه مستقیم، مثبت و معنادار وجود دارد )معناداری کمتراز (۰/۰۵) و بین مؤلفه های کیفیت رابطه و همچنین خود متغیر کیفیت رابطه با متغیر حضور رابطه مستقیم، مثبت و معنادار وجود دارد )معناداری کمتر از (۰/۰۵) و همچنین بین مؤلفه های کیفیت رابطه و همچنین خود متغیر کیفیت رابطه با متغیر پیگیری رسانه رابطه مستقیم، مثبت و معنادار وجود دارد (معناداری کمتر از ۰/۰۵) و در نهایت بین متغیرها در مدل ساختاری پژوهش رابطه معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.