نقش تعدیل کننده جنسیت در ارتباط با رویکردهای یادگیری،راهبردهای مطالعه، راهبردهای فراشناختیو تفکر تأملی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تعدیل کننده جنسیت در ارتباط با رویکردهای یادگیری،راهبردهای مطالعه، راهبردهای فراشناختیو تفکر تأملی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تعدیل کننده جنسیت در ارتباط با رویکردهای یادگیری،راهبردهای مطالعه، راهبردهای فراشناختیو تفکر تأملی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تعدیل کننده جنسیت در ارتباط با رویکردهای یادگیری،راهبردهای مطالعه، راهبردهای فراشناختیو تفکر تأملی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تعدیل کننده جنسیت در ارتباط با رویکردهای یادگیری،راهبردهای مطالعه، راهبردهای فراشناختیو تفکر تأملی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان :

تعداد صفحات :۳۳

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی نقش تعدیل کننده جنسیت در ارتباط با رویکردهای یادگیری ، راهبردهای مطالعه، راهبردهای فراشناختی و تفکر تأملی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان بوده است. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی و هدف آن کاربردی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در سال تحصیلی ۱۳۹۵ – ۱۳۹۴ بوده است. حجم نمونه مطابق با جدول » مورگان « ۳۳۲ نفر برآورد شده است. ابزار گردآوری دادهها استفاده از ، پرسشنامه های رویکرد های یادگیری ، راهبرد های مطالعه ، راهبرد های فراشناختی و تفکر تاملی بوده است. برای تجزیه و تحلیل ها از معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی استفاده شده است. نتایج به دست داده آمده نشان داد که ۱ – بین رویکردهای یادگیری وراهبرد های مطالعه و راهبردهای فراشناختی رابطه متوسط وجود دارد. ۲ – بین رویکردهای یادگیری وراهبرد های مطالعه و تفکر تأملی رابطه قوی وجود دارد. ۳ – بین رویکردهای یادگیری وراهبرد های مطالعه و پیشرفت تحصیلی رابطه ضعیف وجود دارد. ۴ – بین راهبردهای فراشناختی و پیشرفت تحصیلی رابطه متوسط وجود دارد. ۵ – بین تفکر تأملی و پیشرفت تحصیلی رابطه قوی وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.