اثربخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی رفتاری بر بهبود برنامه ریزی سازماندهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال ریاضی پایه پنجم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی رفتاری بر بهبود برنامه ریزی سازماندهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال ریاضی پایه پنجم دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی رفتاری بر بهبود برنامه ریزی سازماندهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال ریاضی پایه پنجم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی رفتاری بر بهبود برنامه ریزی سازماندهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال ریاضی پایه پنجم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی رفتاری بر بهبود برنامه ریزی سازماندهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال ریاضی پایه پنجم :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این مطالعه با هدف تعیین اثربخشی بازی درمانی، رویکرد رفتاری شناختی بر خرده مقیاس برنامه ریزی و سازماندهی کارکردهای اجرایی دانش – آموزان پایه پنجم دارای اختلال ریاضی انجام شد. برای انجام تحقیق از طرح نیمه آزمایشی پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشآموزان پایه پنجم سال تحصیلی ۱۳۹۴- ۱۳۹۳ دارای اختلال ریاضی شهر بندرعباس که به مرکز اختلال یادگیری آموزش و پرورش استثنایی بندر عباس مراجعه کردند، میباشد. تعداد این دانش آموزان حدود ۹۸ نفر میباشد. از بین این مراجعین تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان پایه پنجم دارای اختلال ریاضی انتخاب شدندو به روش تصادفی ۲۰ نفر در گروه آزمایش و ۲۰ نفر نیز در گروه کنترل جایگزین شدند. در گروه آزمایش مداخله بازی درمانی طی ۲۰جلسه ۴۵ دقیقه در طی ۲۰ روز هر روز اجرا شد. از سه ابزار آزمون ریاضیات ایران کی مت محمداسماعیل ۱۳۸۹ آزمونی آندره ۱۹۴۲ استفاده شد. برای آزمون فرضیات از آزمون تحلیل کواریانس استفاده شد. نتایج نشان داد که بازی درمانی در بهبود فرایند سازماندهی برنامه ریزی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی تاثیر معنی داری نداشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.