مروری بر معیارهای استراتژی های بازاریابی افراد تأثیرگذار و دهان به دهان در شبکه های اجتماعی برخط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر معیارهای استراتژی های بازاریابی افراد تأثیرگذار و دهان به دهان در شبکه های اجتماعی برخط دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر معیارهای استراتژی های بازاریابی افراد تأثیرگذار و دهان به دهان در شبکه های اجتماعی برخط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر معیارهای استراتژی های بازاریابی افراد تأثیرگذار و دهان به دهان در شبکه های اجتماعی برخط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر معیارهای استراتژی های بازاریابی افراد تأثیرگذار و دهان به دهان در شبکه های اجتماعی برخط :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در جهان رقابتی امروزی فناوری اطلاعات با سرعت بسیار زیادی رو به گسترش است و شرکت ها و کسب وکارها برای بقا و توان رقابت با این پیشرفت پر سرعت، روی به استفاده و تطبیق استراتژی ها و فرآیندهای کاری خود با این ابزار جدید آورده اند. یکی از این ابزارهای جدید و پرکاربرد شبکه های اجتماعی برخط می باشند. در این مقاله با بررسی برخی مطالعات صورت گرفته در حوزه دهان به دهان در شبکه های اجتماعی و استفاده از افراد تأثیرگذار در بهبود گسترش پیام بازاریابی به استخراج معیارهای مطرح در آن ها پرداخته شده است، سپس از این معیارهای پر تکرار برای دسته بندی کلی دهان به دهان و استفاده از افراد تاثیرگذار استفاده گشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.