شناسایی مولفه های موثر بر رضایت کارکنان و مشتریان در سازمان های دارای سیستم ERP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی مولفه های موثر بر رضایت کارکنان و مشتریان در سازمان های دارای سیستم ERP دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی مولفه های موثر بر رضایت کارکنان و مشتریان در سازمان های دارای سیستم ERP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مولفه های موثر بر رضایت کارکنان و مشتریان در سازمان های دارای سیستم ERP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی مولفه های موثر بر رضایت کارکنان و مشتریان در سازمان های دارای سیستم ERP :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)، یکی از آخرین فناوری های اطلاعاتی در زمینه تحول سازمان هاست. هدف اصلی آن نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی فعالیت های یک سازمان است تا منابع مختلف با تبادلات منطقی بین هم، خروجی یکپارچه ای را ارائه دهند. مبنای کار برنامه ریزی منابع سازمان، جایگزینی تفکر فرایندی به جای ساختارهای وظیفه ای، تبدیل خواسته های مشتری به داده های کمی در جهت افزایش رضایت مشتریان است. این سیستم می کوشد تا تمام فرایندهای سازمان به صورت یکپارچه و با نگرش فرایندی با هم مرتبط باشند. در این مقاله، به بررسی ساختار سیستم ERP ، اهداف و مزایای آن و سپس به بررسی مولفه های موثر بر رضایت کارکنان ومشتریان پس از پیاده سازیERP پرداخته شده و این نتیجه حاصل شده است که در دنیای امروز، که مشتریان تنها منبع برگشت سرمایه محسوب می شوند، شرکت ها نمی توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. بنابراین آن ها باید همه فعالیت ها و توانمندی های خود را به سوی رضایت مشتری سوق دهند. یکی از شرایط اساسی برای راضی کردن مشتریان، رضایت کارکنان می باشد. سیستم برنامه ریزی منابع سازمان، از طریق بهبود کسب وکار و کاهش حجم کاری کارکنان، رضایت کارکنان را فراهم می سازد و هر چه سطح رضایت مندی کارکنان بیشتر باشد، رضایت مشتریان سازمان نیز بیشتر شده و احتمال موفقیت در اجرای ERP نیز بیشتر می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.