بررسی تاثیر ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند با استفاده از رسانه های اجتماعی و سنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند با استفاده از رسانه های اجتماعی و سنتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند با استفاده از رسانه های اجتماعی و سنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند با استفاده از رسانه های اجتماعی و سنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند با استفاده از رسانه های اجتماعی و سنتی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، بررسی و تعیین تاثیر ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند با استفاده از رسانه های اجتماعی و سنتی می باشد. پژوهش حاضر به بررسی اثرات فردی رسانه های اجتماعی و سنتی بر ارزش ویژه برند می پردازد. علاوه براین به منظور دستیابی به درکعمیق تری از اثر ارتباطات رسانه های اجتماعی، بین ارتباطات رسانه های اجتماعی تولید شده توسط کاربر و شرکت افتراق قائل شده است. در این پژوهش، جامعه آماری مصرف کنندگان محصولات لبنی برندهای کاله ، دامداران و پاک در صفحات اجتماعی برندهای فوق می باشد . همچنین، از پرسشنامه جهت گردآوری داده های مورد نیاز برای سنجش و اندازه گیری متغیرهای این پژوهش استفاده شده است. بدین منظور، با توجه به حجم نمونه پرسشنامه در اختیار ۳۸۴ نفر از مصرف کنندگان محصولات لبنی کاله ، دامداران و پاک که به صورت تصادفی طبقه ای ساده انتخاب شده بودند، قرار گرفت. سپس کلیه داده ها با استفاده از روش های تحلیل عاملی تاییدی و معادلات ساختاری (تحلیل مسیر) با کمک نرم افزارهای SPSS نسخه ۲۰ و Amos مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این پژوهش از نظر جمع آوری اطلاعات ، پیمایشی و از جهت بررسی روابط بین متغیرها از نوع همبستگی می باشد . یافته های این پژوهش نشان می دهد ارتباطات رسانه سنتی و رسانه های اجتماعی بر تصویر لذت جویانه برند تاثیرگذار است. ارتباطات رسانه اجتماعی تولیدی کاربر بر تصویر فایده باور برند تاثیر دارد. همچنین آگاهی برند ، تصویر فایده باور و لذت جویانه برند بر نگرش برند تاثیرگذار می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.