ارایه مدل تاثیر رضایت بر سطح وفاداری مشتریان در خدمات پس از فروشمطالعه موردی نمایندگی سایپا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل تاثیر رضایت بر سطح وفاداری مشتریان در خدمات پس از فروشمطالعه موردی نمایندگی سایپا دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل تاثیر رضایت بر سطح وفاداری مشتریان در خدمات پس از فروشمطالعه موردی نمایندگی سایپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل تاثیر رضایت بر سطح وفاداری مشتریان در خدمات پس از فروشمطالعه موردی نمایندگی سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل تاثیر رضایت بر سطح وفاداری مشتریان در خدمات پس از فروشمطالعه موردی نمایندگی سایپا :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در بازار رقابتی امروز ، تبدیل مشتری وفادار یکی از مسائل مهم در صنایع وسازمان های تولیدی و خدماتی شده است . اگرچه تلاش های زیادی در این زمینه انجام شده است باز هم سطح وفاداری مشتریان در صنایع و سازمان های تولیدی وخدماتی پایین است. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر برسطح رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش و پیش بینی موثر ترین عامل بر رضایت مشتریان است. پژوهش به لحاظ هد ، کاربردی و از نظر روش، توصیفی است. دراین مقاله مدلی برای ارزیابی رابطه میان رضایت و وفاداری ارائه شده است اطلاعات موردنظر از طریق یک پرسشنامه استاندارد برای سنجش میزان رضایت مشتریان استخراج شد. همچنین با استفاده از نمونه گیری خوشه ای و براساس شهرستان ها ۱۰ نمایندگی انتخاب و ۱۰۰۰ پرسشنامه به طور تصادفی جمع آوری شد، و سپس با مراجعه به مشخصات کالاهای موجود به پیش بینی خرید مشتریان با استفاده از درخت تصممیم پرداختیم و با استفاده از روش رگرسیون خطی رابطه اثر گذاری مولفه ها بر یکدیگر بررسی کردیم در پایان به این نتیجه رسیدیم که بین رضایت و فاداری رابطه اثر گذاری مستقیم وجود دارد . اما رابطه اثر گذاری بین تعویض قطعه و رضایت تایید نشد ، قطعه بر رضایت مشتری در خدمات پس از فروش اثر ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.