شناسایی، طبقه بندی و رتبه بندی عوامل موثر در جذب و حفظ مشتریان سازمانی بانک ملی ایران مطالعه ی موردی: شعب بانکهای ملی شهر کازرون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی، طبقه بندی و رتبه بندی عوامل موثر در جذب و حفظ مشتریان سازمانی بانک ملی ایران مطالعه ی موردی: شعب بانکهای ملی شهر کازرون دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی، طبقه بندی و رتبه بندی عوامل موثر در جذب و حفظ مشتریان سازمانی بانک ملی ایران مطالعه ی موردی: شعب بانکهای ملی شهر کازرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی، طبقه بندی و رتبه بندی عوامل موثر در جذب و حفظ مشتریان سازمانی بانک ملی ایران مطالعه ی موردی: شعب بانکهای ملی شهر کازرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی، طبقه بندی و رتبه بندی عوامل موثر در جذب و حفظ مشتریان سازمانی بانک ملی ایران مطالعه ی موردی: شعب بانکهای ملی شهر کازرون :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

عصر حاضر برای جذب بیشتر مشتریان و حفظ آنها به دلیل وجود رقابت بین بانکها و موسسات مالی اهمیت ویژهای یافته است.شرایط رقابتی لزوم برنامهریزی و انجام فعالیتهای بازاریابی با محوریت حفظ مشتریان هدف و جذب مشتریان جدید، ضروری است.هدف از این تحقیق شناسایی، طبقه بندی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمان بانک ملی ایران بوده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان سازمانی بانک ملی شهر کازرون و حجم نمونه شامل ۲۳۱ نفر بوده است. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه بوده و اطلاعات با استفاده از تحلیل عامل اکتشافی و آزمون فریدمن تحلیل شدند. نتایج تحلیل عامل اکتشافی نشان داد ۵عامل )تنوع خدمات، رفتار کارکنان، کیفیت خدمات، سرعت کار و خلاقیت و نوآوری( که بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی بانک ملی ایران واقع در شهر کازرون مؤثر بودند، شناسایی و طبقهبندی شدند. نتایج آزمون فریدمن نشان داد کیفیت خدمات و سرعت کار در هر دو وضعیت )موجود و انتظار( دارای بیشترین اهمیت و عامل خلاقیت و نوآوری تقریبا در هر دو وضعیت دارای کمترین اهمیت بوده است. از نظر مشتریان سازمانی در بین عوامل پنج گانه، عوامل کیفیت خدمات، سرعت کار و رفتار کارکنان دارای رتبه میانگین بالاتری در وضعیت موجود نسبت به وضعیت مورد انتظار بودهاند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.