شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان غرب استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان غرب استان مازندران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان غرب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان غرب استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان غرب استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از مسائل و مشکلاتی که سازمان های امروزی با آن مواجه هستند نا مشخص بودن برخی از عوامل در درون سازمان است یکی از این مسائل فرهنگ سازمانی و سکوت سازمانی است. نداشتن فرهنگ متناسب با سازمان و به اقتضای شرایط زمانی و مکانیسازمان می تواند مشکلاتی را بهمراه داشته باشد براین اساس سوال اصلی این تحقیق این است که آیا بین فرهنگ سازمانی و سکوت سازمانی رابطه معناداری وجود دارد و بر این اساس هدف از تحقیق حاضر شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی می باشد.تحقیق حاضر دارای یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی می باشد و متغیر های مستقل تحقیق عبارتند از)فرهنگ مشارکتی،فرهنگ انطباقی، سازگاری و فرهنگ ماموریتی (می باشد تعداد جامعه آماری تحقیق حاضر برابر با ۱۶۰ نفر از کارکنان شعب بانکپارسیان غرب استان مازندران می باشد و تعداد نمونه آماری برابر با ۱۱۳ نفر می باشد روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد، برای تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از نرم افزار spss استفاده شد و برای آزمون فرضیه ها از آزمون همبستگی استفاد شدنتایج حاصل از تحقیق نشان داد بین مولفه های فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان رابطه معناداری وجوددارد در نهایت توصیه می گردد مدیران و روسای شعب برای رسیدن به اهداف سازمان رفتاری متناسب با ظرفیت کارکنان و فرهنگ سازمان داشته باشند و در نهایت نتیجه گیری و پیشنهاد ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.