تأثیر کاربرد مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر ارتباط بین مشتری و بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر کاربرد مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر ارتباط بین مشتری و بانک دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر کاربرد مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر ارتباط بین مشتری و بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر کاربرد مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر ارتباط بین مشتری و بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر کاربرد مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر ارتباط بین مشتری و بانک :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر برای برسی تأثیر کاربرد مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر ارتباط بین مشتری وبانک انجام شده است. این تحقیق با روش توصیفی پیمایشی با هدف کاربردی می باشد. جامعه و نمونهآماری شامل کلیه مشتریان بانکهای کشاورزی استان آذربایجان غربی در سال ۱۳۹۲ است که از خدمات الکترونیکی استفاده کرده اند و تعداد ۱۴۷۰۹ نفر را شامل می شود که با استفاده از فرمولکوکران تعداد ۳۷۵ نفر به عنوان نمونه آماری در سه ناحیه شمال استان، مرکز استان و جنوب استان برای توزیع پرسشنامه های طراحی شده انتخاب شدند. گردآوری اطلاعات بصورت کتابخانه ای ومیدانی بود. روشهای آماری برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون رگرسیون چندگانه، و برای آزمون نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگرف اسمیرنف استفاده شد و نهایتا و برای تجزیه و تحلیلاطلاعات حاصله از پرسشنامه ها از نرم افزار ۱۸ spss استفاده شد. نتایج حاصل از این تحقیق در کل نشان داد که تمام فرضیه های پژوهش تایید شده اند. بطوری که رابطه ی بین E-CRM با گرایش بهسمت خدمات مشتری محور و تمام ابعاد آن و رابطه ی بین E-CRM با کیفیت و نتایج ارتباط مشتری و بانک و تمام ابعاد آن مثبت و معنی دار می باشد. همچنین نتایج نشان دادند که E-CRM بر کیفیت ارتباط و نتایج مشتری و بانک از طریق گرایش به سمت خدمات مشتری محور تاثیر غیر مستقیم دارد، اما تاثیر مستقیم E-CRM بر کیفیت ارتباط و نتایج مشتری و بانک بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.