ارائه طرح راهبردی افزایش سهم بازار موسسات مالی و اعتباری با استفاده از مدلسازی رگرسیون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه طرح راهبردی افزایش سهم بازار موسسات مالی و اعتباری با استفاده از مدلسازی رگرسیون دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه طرح راهبردی افزایش سهم بازار موسسات مالی و اعتباری با استفاده از مدلسازی رگرسیون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه طرح راهبردی افزایش سهم بازار موسسات مالی و اعتباری با استفاده از مدلسازی رگرسیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه طرح راهبردی افزایش سهم بازار موسسات مالی و اعتباری با استفاده از مدلسازی رگرسیون :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
لزوم توسعه بانکداری مدرن و انتظارات مشتریان بانکی از بانکها درجهت ارائه خدمات مناسب ، بانکهای تجاری کشور را با چالشهای جدی و جدیدی روبرو ساخته است . یکی ازچالشهای اصلی پیش روی بانکهای تجاری کشور ، تغییر نگرش از بانکداری سنتی مبتنی بروظیفه خدمات رسانی به مردم به سوی بانکداری مدرن و مشتری مداربا شاخصهای عملکردی رقابتی است ، به گونهای که بانک را بهصورت یک بنگاه اقتصادی نگریسته که به فکر ارائه خدمات متنوع و با کیفیت ، کسب سهم بازارمناسب وسودآوری اقتصادی از طریق جلب رضایت و وفاداری مشتریان دریک فضای رقابتی باشند . در این تحقی به ارائه ررح راهتردی افزایش سهم بازار موسسات مالی واعتتاری مورد کاوی : بانک صادرات ، به کمک ارلاعات سری زمانی برای دوره زمانی۱۳۸۸-۱۳۸۰ صورت گرفته و رگرسیون مورد نظر به روش حداقل مربعات معمولی به کمک نرم افزار Eviews تخمین زده شده است . بر اساس نتایج به دست آمده ، اثر نهایی یک واحد تغییر در نسبت کارایی بانک بر افزایش سهم بازار برابر ۰/۲ می باشد بنابراین کارایی مهم ترین متغیر موثر بر سهم بازار بوده و از بین سایر متغیرها بیشترین ضریب را دارد بنابراین از بین عوامل درونی مهم ترین عامل کارایی بانک است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.