نقش هوش تجاری (کسب و کار) بر رفتار شهروندی در سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش هوش تجاری (کسب و کار) بر رفتار شهروندی در سازمان ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش هوش تجاری (کسب و کار) بر رفتار شهروندی در سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش هوش تجاری (کسب و کار) بر رفتار شهروندی در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش هوش تجاری (کسب و کار) بر رفتار شهروندی در سازمان ها :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه مدیریت علمی سازمان، مستلزم به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پیشبرد اهداف سازمانی می باشد.هوش تجاری به عنوان یک ابزار ، داده های مختلف و پراکنده و ناهمگون در سازمان را یکپارچه و منسجم می کند وبااستفاده از تکنیک ها و برنامه های کاربردی و ازطریق ایجاد پایگاه داده های تحلیلی می تواند فرایند تصمیم گیریکارکنان و مدیران را آسان تر کند. هدف از انجام این تحقیق، بررسی نقش هوش تجاری یا کسب و کار بر رفتار شهروندیدر سازمان ها می باشد. مقاله حاضر با روش کیفی کتابخانه ای، ابتدا با نگاهی بر مفهوم هوش تجاری در سازمان ها، بهتعریف آن پرداخته ، سپس به ویژگی ها و ابعاد هوش تجاری اشاره می کند . همچنین درمورد اثربخشی هوش تجاری درسازمان ها بحث می کند و در ادامه به تعریف رفتار شهروندی سازمانی می پردازد. در پایان به این نتیجه رسیده است کهبه کارگیری هوش تجاری در سازمان ها نقش موثری در توجه بیشتر به رفتار شهروندی سازمانی ایفا می کند و ازطریق آنکارکنان و مدیران می توانند در تصمیم گیری ها دقت نظر بیشتری داشته باشند و دسترسی به اهداف سازمان را تسریع کنند.محقق گرامی بمنظور صرفه جویی در وقت شما در اینکنفرانس چکیده و اصل را همزمان دریافت می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.