برند سازی با رویکرد منابع انسانی و تاثیر آن در بهره وری سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برند سازی با رویکرد منابع انسانی و تاثیر آن در بهره وری سازمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برند سازی با رویکرد منابع انسانی و تاثیر آن در بهره وری سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برند سازی با رویکرد منابع انسانی و تاثیر آن در بهره وری سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برند سازی با رویکرد منابع انسانی و تاثیر آن در بهره وری سازمان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

دوران پسا تحریم با تحولات بسیاری همراه است. حق انتخاب ها بیش از قبل است و رقابت بین شرکت ها به سمت و سویجدیدی خواهد رفت. اگر تا روزهای پیش، رقابت بین شرکتهایی بود که با سختی و تقلا خودشان را در بازار بدون نقدینگی وتحریم شده نگه داشته بودند، از فردا سختی برای بقا به رقابت با برندهایی وابسته شده که بیش از برآورده سازی نیازهایمشتریان، حس مطلوب برنامه ریزی شده ای را به مشتریان منتقل می کنند. اگر تا دیروز مدیریت مالی و حفظ جریان نقدینگیدر اولویت قرار داشت، از امروز مدیریت منابع انسانی زیر سایه ی برند اصل بقا و رقابت در بازار است .پژوهش پیش رو، بر اساسمفاهیم برند سازی منابع انسانی مدرن در گروه صنعتی انتخاب اجرا شده است. به این منظور کارکنان بازاریابی و منابع انسانیگروه صنعتی انتخاب استان اصفهان به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد بررسی قرار گرفته اند. حجم نمونه برابر با جامعه آماریدر نظر گرفته شد و از ۹۸ پرسشنامه توزیع شده تمامی پرسشنامه ها برگشت داده شده است.این مطالعه از دید روش، توصیفی،پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. هدف از این مطالعه ایجاد و گسترش نام تجاری کارکنان در واحدهای منابع انسانی وکارکنان سازمان و بررسی پیامدهای حاصل از این فرایند و کمک به بهره وری سازمان می باشد. بر این اساس، برای سنجشمفاهیم اساسی پژوهش در پرسشنامه ترکیبی هچ، مایلز استفاده و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطیاستفاده شده است. پایایی بدست آمده از ضریب الفای کرونباخ برابر ۸۳ % واز روایی صوری و محتوایی استفاده شده است یافتههای نهایی پژوهش در نرم افزارهای Spss و lisrel ، حاکی از وجود ارتباط معنی دار، بین نام تجاری کارکنان و بهره وریسازمان وپیامدهای آن در گروه صنعتی انتخاب است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.