بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت رقابتی، شهرت سازمانی و رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت رقابتی، شهرت سازمانی و رضایت مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت رقابتی، شهرت سازمانی و رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت رقابتی، شهرت سازمانی و رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت رقابتی، شهرت سازمانی و رضایت مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اساسی پژوهش حاضر بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیت رقابتی،شهرت سازمانی و رضایت مشتری در پتروشیمی بندر امام است. جامعه آماری این پژوهش را ۶۰۴۴ نفر کارکنان شرکتپتروشیمی بندر امام که در سال ۱۳۹۴ مشغول به کار بودند، را تشکیل می دهد. در همین ارتباط تعداد ۳۶۴ نفر از کارمندان بااستفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. که به این تعداد پرسشنامه تکمیلو مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. ابزار سنجش عبارتند از پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی مقیمی با آلفای کرونباخ۸۷% ، پرسشنامه عملکرد شرکت هرسی و گلداسمیت با آلفای کرونباخ ۸۱.۵ %، پرسشنامه مزیت رقابتی لی و ژائو با آلفایکرونباخ ۷۶.۷ % ، پرسشنامه شهرت فامبران و وان ریل با آلفای کرونباخ ۹۰.۴ % و پرسشنامه رضایت مشتری مقیمی و رمضانبا آلفای کرونباخ ۸۶.۱ % می باشد.به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از قضیه حد مرکزی استفاده شده است. با مشخص شدن نرمال بودن توزیعداده ها به منظور بررسی وضعیت متغیرهای پژوهش به آزمون t تک نمونه ای پرداخته شده است. سپس با کمک آزمونهمبستگی پیرسون، همبستگی بین متغیرهای تحقیق مشخص، و فرضیه های پژوهش نیز از طریق مدل معادلات ساختاریآزمون شده است.نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان داد که مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت و مسئولیت پذیری اجتماعی بانقش میانجی (مزیت رقابتی ، شهرت سازمانی و رضایت مشتری) بر عملکرد شرکت تأثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.