بررسی اثرات رابطه ی بین مسئولیت پذیری و هدف های اجتماعی همسو با انگیزش درونی در دانش آموزان دختر استان فارس، مطالعه موردی: مقطع متوسط دوم شهرستان کازرون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات رابطه ی بین مسئولیت پذیری و هدف های اجتماعی همسو با انگیزش درونی در دانش آموزان دختر استان فارس، مطالعه موردی: مقطع متوسط دوم شهرستان کازرون دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات رابطه ی بین مسئولیت پذیری و هدف های اجتماعی همسو با انگیزش درونی در دانش آموزان دختر استان فارس، مطالعه موردی: مقطع متوسط دوم شهرستان کازرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات رابطه ی بین مسئولیت پذیری و هدف های اجتماعی همسو با انگیزش درونی در دانش آموزان دختر استان فارس، مطالعه موردی: مقطع متوسط دوم شهرستان کازرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات رابطه ی بین مسئولیت پذیری و هدف های اجتماعی همسو با انگیزش درونی در دانش آموزان دختر استان فارس، مطالعه موردی: مقطع متوسط دوم شهرستان کازرون :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. در این پژوهش جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان کازرون می باشند. نمونه این پژوهش مشتمل بر ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم می باشد که برای انتخاب آنها از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است . ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه هدفگرایی اجتماعی، مقیاس مسئولیت پذیری، نیازهای روانشناختی وانگیزش درونی می باشد. نتایج پژوهش نشان دادند که بین هدف های اجتماعی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. بین نیازهای روانشناختی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. بین انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. متغیر های هدف های اجتماعی، نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی ۱۴ درصد واریانس مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر را پیش بینی می کند .همچنین با توجه به ضریب بتای بدست آمده متغیر نیازهای روانشناختی بیشترین سهم در پیش بینی مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر را دارد و مولفه هدف های اجتماعی پیش بینی کننده بعدی مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.