اثرات استفاده از بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت بازاریابی از دید تولیدکنندگان صنعت پلاستیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرات استفاده از بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت بازاریابی از دید تولیدکنندگان صنعت پلاستیک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات استفاده از بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت بازاریابی از دید تولیدکنندگان صنعت پلاستیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات استفاده از بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت بازاریابی از دید تولیدکنندگان صنعت پلاستیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرات استفاده از بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت بازاریابی از دید تولیدکنندگان صنعت پلاستیک :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی الکترونیک در موفقیت بازاریابی کسب و کارهای کوچک بود. چارچوب مفهومی متشکل از ساختارهای بودجه بازاریابی الکترونیک، ابزارهای بازاریابی الکترونیک، فعالیتهای پیش از فروش، فعالیتهای پس از فروش، عملکرد و اثربخشی بازاریابی بود. پرسشنامه شامل ۲۸ سؤال و جامعه آماری شرکتهای تولیدی صنعت پلاستیک در حوزه استان تهران (۱۰۱۵ شرکت) بود که تعداد ۲۷۸از طریق جدول مورگان به عنوان نمونه انتخاب شدند. یافته ها نشان داد که استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیک دارای تاثیری مثبت بر فعالیتهای پیش از فروش، فعالیتهای پس از فروش و عملکرد و اثربخشی بازاریابی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.