بررسی ارتباط بین مبلمان شهری و افزایش فروش خرده فروشی ها (مطالعه موردی: خیابان ملت شهرکرد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین مبلمان شهری و افزایش فروش خرده فروشی ها (مطالعه موردی: خیابان ملت شهرکرد) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین مبلمان شهری و افزایش فروش خرده فروشی ها (مطالعه موردی: خیابان ملت شهرکرد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین مبلمان شهری و افزایش فروش خرده فروشی ها (مطالعه موردی: خیابان ملت شهرکرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین مبلمان شهری و افزایش فروش خرده فروشی ها (مطالعه موردی: خیابان ملت شهرکرد) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

بخش عمده ای از عناصر تشکیل دهنده سیمای هر شهر، مبلمان آن شهر است؛ اجزایی که گذشته از کاربردهای خاص خود به زیبایی و انتظام شهر نیز سامان می بخشند. مبلمان شهری شامل مجموعه متنوعی از عناصر و المان هایی است که در فضاهای عمومی شهر با هدف خدمات رسان ی وآسایش و راحتی شهروندان نصب و جانمایی می شوند. طراحی مناسب و به کارگیری مبلمان شهری متناسب با محیط در بخش هایی از شهر که به آن هافضاهای شهری می گوییم، فضآن هایی همچون: پارک ها، میدآن ها، پیاده رو ها و مراکز تجاری که افراد بیشتری در این مکان ها وجود دارد، تأثیر زیادی درکیفیت زندگی شهری بر جای می گذارد و باعث سرزندگی بیشتر فضاهای شهری می شود. افزایش کیفیت مبلمان شهر باعث افزایش علاقه شهروندان به حضور در بخش تجاری شهر می شود که خود به طور مستقیم بر فروش و درآمد واحدهای خرده فروشی مرکز شهر اثر دارد. در این تحقیق با روشتوصیفی و تحلیلی، به بررسی رابطه کیفیت و کمیت مبلمآن های شهری بر رونق و فروش خرده فروشی های خیابان ملت شهرکرد پرداخته شده است.اطلاعات مورد نیاز با روش پیمایش میدانی و پرسشنامه جمع آوری گردید. از یافته های تحقیق، کمبود بعضی از عناصر و مبلمان در سطح خیابان ملت،هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی و همچنین جانمایی نامناسب برخی از این عناصر در سطح خیابان ملت که باعث بی استفاده ماندن یا ایجاد مزاحمت برای عناصر دیگر و مزاحمت برای رفت وآمد عابران می باشد. تحقیق حاضر نشان می دهد که خیابان ملت به عنوان مرکز تجاری شهرکرد به خصوص مرکز بافت قدیم شهرکرد و با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در این خیابان، نیازمند مبلمان شهری مناسب هم از نظر کمی و هم کیفی می باشد، هر چهامکانات و مبلمان، مناسب تر و نصب مبلمان در جای مناسب باشد باعث رضایت عابران و علاقه برای حضور بیشتر در خیابان ملت می شود و همچنین باعث افزایش فروش خرده فروش ها در مرکز شهر می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.