تحلیل برند بر رضایت و وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل برند بر رضایت و وفاداری مشتری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل برند بر رضایت و وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل برند بر رضایت و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل برند بر رضایت و وفاداری مشتری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

موفقیت یک سازمان در گرو اهدافی است که در ابتدای کار برای خود تعیین کرده است. یکی از این اهداف که در بلندمدت حاصل می شود ،رضایتمندی مشتری است. با مرور بیش از ۵۰ مقاله علمی و مصاحبه با خبرگان این رشته نتایجی حاصل شد که در ادامه به تفصیل موردبحث قرار می گیرد. اما موضوعاتی که در این مقاله بررسی شده است: ارزشی که برند در ذهن مشتری نسبت به خود ایجاد کرده است بررضایتمندی مشتری (احساس مطلوبیت) تاثیر ویژه ای دارد، و اما این برند می تواند مشتری را نسبت به خود وفادار سازد، که در اینجا بحث کیفیت و آن اعتمادی که برند به مشتری ارزانی می دارد مطرح می شود. در آخر این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد که بین رضایتمندی و وفاداری مشتری هم رابطه مستقیمی وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.