تاثیرکیفیت خدمات بررضایت مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرکیفیت خدمات بررضایت مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرکیفیت خدمات بررضایت مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرکیفیت خدمات بررضایت مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرکیفیت خدمات بررضایت مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این پژوهش باهدف تاثیرکیفیت خدمات بررضایت مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر انجام گرفت پژوهش حاضر ازنوع همبستگی می باشد و همچنین ازنظر هدف تحقیق کاربردی است جامعه اماری شامل مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسرمی باشد حجم نمونه اماری شامل ۸۲۳ نفر ازمشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر است که توسط فرمول کوکران مشخص گردید نمونه گیری با استفاده ازروش نمونه گیری تصادفی ساده صورت گرفت ابزار اصلی مورداستفاده دراین تحقیق پرسشنامه است پرسشنامه رضایت مشتری توسط سیدمحمدمقیمی طراحی گردیده است پرسشنامه کیفیت خدمات توسط خواجه پور طراحی گردیدها ست داده هادرسطح توصیفی توسط فراوانی میانگین و انحراف معیار بااستفاده ازجدول و نمودارها توصیف گردید درسطح استنباطی با استفاده ازضریب همبستگی پیرسون و ازمون رگرسیون به تایید یا ردازمون فرضیه های تحقیق پرداخته شد داده های اماری بااستفاده ازنرم افزار Spss تحلیل گردیدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.