بررسی رابطه ی هوش معنوی با مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی هوش معنوی با مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی هوش معنوی با مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی هوش معنوی با مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی هوش معنوی با مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضربررسی رابطه بکارگیری هوش معنوی و مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان درشعب بانک ملت شهرستان گرگان می باشد تحقیق حاضربه لحاظ روش جز تحقیقات توصیفی ـ پیمایشی و ازنظر شیوه گرداوری اطلاعات جز تحقیقات همبستگی می باشدجامعه اماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان شعب بانک ملت شهرستان گرگان می باشد که تعدادکارکنان ۱۲۰نفر می باشد و نمونه موردمطالعه دراین پژوهش ۱۰۶نفر بوده که بااستفاده ازروش تصادفی طبقه ای انتخاب شدها ند ابزار اندازه گیری درپژوهش حاضر پرسشنامه استاندارد می باشد دربخش اماراستنباطی این تحقیق ازروش مدل معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده است یافته هادراین تحقیق نشان میدهد بین هوش معنوی بامدیریت دانش و همچنین اخلاق حرفه ای کارکنان رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد بین اخلاق حرفه ای کارکنان و مشتری مداری نیز رابطه مثبت و معناداری وجود دارد همچون هوش معنوی با مشتری مداری ازطریق اخلاق حرفه ای رابطه مثبت و معناداری وجود دارد این نتایج درمطالعات دیگر نیز موردتایید قرارگرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.