بررسی تاثیر پورتالهای سازمانی در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر پورتالهای سازمانی در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر پورتالهای سازمانی در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر پورتالهای سازمانی در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر پورتالهای سازمانی در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

برقراری ارتباط موثر و پایدار با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در هر کسب وکار است. از این رو مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که در برگیرنده تلاش سازمان به منظور ایجاد و ارایه ارزش به مشتری می باشد بسیار مورد توجه قرار گرفته است . با ورود فناوری اطلاعاتبه سازمانها زیر چتر مدیریت ارتباط با مشتری، زمینه ای فراهم می شود تا سازمانها به سمت سازمانهای هوشمند و دانش محور حرکتکنند و با به کارگیری نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، هزینه های پردازش اطلاعات را کاهش دهند و ارتباطات با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت گیرد که نتیجه نهایی آن، افزایش قدرت رقابتی سازمان در محیط پرتلاطم است.. پرتال هاترکیبی از برنامه های کاربردی هستند که یکپارچگی و مدیریت و تحلیل اطلاعات توزیع شده را تضمین می کند. لذا چنانچه مدیریت ارتباط با مشتری به درستی و با موفقیت پیاده سازی و مدیریت شود، سبب دگرگونی تمامی بخشهای یک شرکت یا سازمان خواهد شد که با مشتری ارتباط مستقیم دارند و در نهایت آینده و سرنوشت شرکت یا سازمان متحول خواهد کرد. لذا در صورتی که راهبردهایتقویت کننده تجربه ارتباط مشتریان با پرتال مد نظر قرار گیرد، می تواند تأثیر قابل ملاحظه ای بر افزایش حس سودمندی و سهولتکاربری داشته و تمایل برای استفاده از پرتال های اینرنتی را افزایش دهد که منتج به تقویت ارتباطات سازمانی و در نهایت سبب موفقیت سازمانها در راستای هوشمند سازی خواهد شد. در این پژوهش تلاش شده است تاثیر پورتالهای سازمانی در مدیریت ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.