بازاریابی عصبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی عصبی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی عصبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی عصبی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نوروماترکتینگ یعنی بازاریابی مبتنی برپردازش عصبی مردم به عبارت ساده به جای نظرسنجی مستقیم ازمردم نظرذهنی آنها بااستفاده ازeegنوارمغز یا اسکن عملکردی FMRI ارزیابی میشودنورومارکتینگ درواقع حاصل ترکیب دودانش بازاریابی وعلم عصب شناسی یا نوروساینس است این دانش نوظهور ترکیبی به صاحبان صنایع نشان میدهد که واقعا چه چیزی درذهن خریداران می گذرد یک اشکال اساسی روشهای سنتی ارزیابی سلیقه و بازخورد مردم به محصولات این است که آن چیزی که مردم می گویند با آن چیزی که واقعا درذهنشان می گذرد متفاوت است تصمیم گیری ها بیش ازآنکه عقلانی و برپایه استدلال باشند احساسی هستند و حتی تصمیم گیری های عقلانی هم بدون کمک جنبه های احساسی هیچگاه مجال عملی شدن پیدا نمی کنند درواقع این احساسات هستند که باعث علاقه مندی ما به یک برند خاص می شوند بازاریابی عصبی درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوان عملیات بازاریابی و فروش را بهبود خشید بازاریابی عصبی نویددهنده نوع جدیدی ازبازاریابی است که کاملا ماهیت میان رشته ای دارد جایی که علوم مدیریت عصب شناسی روانشناسی و شاید هم بنوعی هنر بهم پیوند می خورند و به شرکت های ارایه دهنده خدمات و کالاها این امکان را داده اند که دربازار با رقابت تنگاتنگ امروز یک باکس محصول بیشتر بفروشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.