میزان تاثیر تصاویر کتاب درسی هدیه های آسمان پایه دوم دوره ابتدایی در بکارگیری توانایی ذهنی فراگیر برای ایجاد یک تفکر جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان تاثیر تصاویر کتاب درسی هدیه های آسمان پایه دوم دوره ابتدایی در بکارگیری توانایی ذهنی فراگیر برای ایجاد یک تفکر جدید دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان تاثیر تصاویر کتاب درسی هدیه های آسمان پایه دوم دوره ابتدایی در بکارگیری توانایی ذهنی فراگیر برای ایجاد یک تفکر جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان تاثیر تصاویر کتاب درسی هدیه های آسمان پایه دوم دوره ابتدایی در بکارگیری توانایی ذهنی فراگیر برای ایجاد یک تفکر جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان تاثیر تصاویر کتاب درسی هدیه های آسمان پایه دوم دوره ابتدایی در بکارگیری توانایی ذهنی فراگیر برای ایجاد یک تفکر جدید :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

چنان چه در یک نظام آموزشی کتاب درسی تنها منبع تدریس باشد و از طرفی در محتوای آن چیزی به عنوان شیوه های اندیشیدن یا پرورش خلاقیت، منظور نشده باشد، مسلماً برای دانش آموز فرصتی فراهم نخواهد شد تا از این چهارچوب محدود کتاب درسی خودپا را فراتربگذارد و به دنیایی فاتر از محدوده ی تنگ برنامه درسی خود بیاندیشد . تدریس تفکر خلاق،یک راه مفید برای افزایش قابلیتابتکار و خلاقیت است روش تحقیق در این پژوهش توصیفی – پیمایشی از نوع تحلیل محتوا و کاربردی می باشد .جامعیه آماری این پژوهش شامل محتوای کتاب درسی جدیدالتالیف هدیه های آسمان پایه دوم دوره ابتدایی در سال – تحصیلی ۱۳۵۴ ۵۹ می باشد . حجمنمونه برابر با حجم جامعه آماری انتخاب گردیده است . ابزار این تحقیق فرم تحلیل محتوای محقق ساخته با توجه به الگو ی عواملخلاقیت گیلفورد می باشد . برای تحلیل محتوای کتاب درسی جدیدالتالیف هدیه های آسمان پایه دوم دوره ابتدایی از یک طرح کد گذاری استفاده شده است . این کار در سه مرحله انجام شده است . در مرحله اول تصاویر محتوای کتاب مشخص شده و کدگذاری میشود؛ در مرحله دوم کلیه واحدها در تمامی قسمت ها با طبقه مورد نظر، ازنظر شاخصهای خلاقیت گیلفورد مطابقت داده شده و در جداول مربوطه ثبت شده؛ و در مرحله سوم کلیه واحدها که در سطو مختلف خلاقیت گیلفورد قرار داشتند شناسایی و شمارش شده اند . روایی ابزار تحقیق بر اساس نظرات متخصصان تعلیم و تربیت قابل قبول بود و پایایی بر اساس فرمول هولستی مورد محاسبه قرار گرفته است داده های حاصل با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.