اقناع در تبلیغات با تأکید بر نبلیغات سیمای جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اقناع در تبلیغات با تأکید بر نبلیغات سیمای جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اقناع در تبلیغات با تأکید بر نبلیغات سیمای جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقناع در تبلیغات با تأکید بر نبلیغات سیمای جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اقناع در تبلیغات با تأکید بر نبلیغات سیمای جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در مقاله حاضر سعی بر آن است با تعریفی از تبلیغات، روش های تبلیغی، آگهی تجاری و نحوه ی ارائه پیام فرآیند اقناع در تبلیغات به عنوان مهمترین عامل اثر بخشی تبلیغات بررسی شود. در این بررسی با برشمردن مهمترین روش های اقناعی که در تبلیغات به کار گرفته می شود،حتی الامکان سعی شده تا بهترین و مناسب ترین مثال از آگهی های تجاری تلویزیون ایران تحت عنوان پیام های بازرگانی انتخاب شود تا بهبهترین وجه مبین و مفسر این روش های اقناعی باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی است که نتایج آن رویکرد کاربردی پیدا میکند. ازآن جهت توصیفی است که ویژگیهای شکلی تبلیغات تجاری از منظر نوع اقناع، مورد توصیف، تشریح و تفسیر قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.