بهینه سازی سیستم شارژ خودروهای برقیPEV متصل به شبکه با حضور منابع پراکنده تجدیدپذیر در حالت چندشارژه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی سیستم شارژ خودروهای برقیPEV متصل به شبکه با حضور منابع پراکنده تجدیدپذیر در حالت چندشارژه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی سیستم شارژ خودروهای برقیPEV متصل به شبکه با حضور منابع پراکنده تجدیدپذیر در حالت چندشارژه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی سیستم شارژ خودروهای برقیPEV متصل به شبکه با حضور منابع پراکنده تجدیدپذیر در حالت چندشارژه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی سیستم شارژ خودروهای برقیPEV متصل به شبکه با حضور منابع پراکنده تجدیدپذیر در حالت چندشارژه :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

به دلیل برخی معایب سوخت های فسیلی نفوذ خودروهای برقی و منابع تولید پراکنده تجدیدپذیر رو به افزایش است. استفاده بدونه برنامه ریزی از این منابع در شبکه ها می تواند اثر زیان باری برجای بگذارد.در این مطالعه یک متدولوژی بهینه سازی برای طراحی سیستم های چند شارژه در حالت متصل به شبکه با استفاده از منابع تولید پراکنده (DG) تجدیدپذیر و باتری ارائه خواهد شد و یک روش بهینه سازی برای تأکید آن بسط داده می شود. از الگوریتم ژنتیک)(GA به عنوان ابزار بهینه سازی استفاده شده است که هزینه طول عمر سیستم را حداقل می سازند. مطالعه حاضر در چندسناریویمختلف انجام شده است که این شبیه سازی حاضر و متدولوژی بهینهسازی توسط ابزار بهینه سازی به یک پارکینگ مسکونی اعمال شده است که نشان می دهد با توجه به هزینه های جاری، با حداکثر سازی استفاده از شبکه در تامین شارژ خودرو توان شبکه، هزینهطول عمر سیستم حداقل می شود. با این حال با توجه به داده های تابش خورشید در منطقه مورد مطالعه، در حالاتی که شبیهسازی از سلولهای خورشیدی استفاده می کند مقرون به صرفه تر از حالات بدون تولید فتوولتائیک میباشد. همچنین مشاهده می شود که تکنولوژی باتری لیتیوم یون (Li-ion storage) و توربین های بادی کوچک برای پارکینگ مسکونی نسبت به دیگر تکنولوژیهای جایگزین باعث بالارفتن هزینه ها می شود و بهینه نمی باشد. همچنین مشاهده می شود با افزایش راندمان چرخه شارژ و دشارژ باتری، هزینه طول عمر سیستم کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.