شناسایی و رتبه بندی مولفه های مرتبط با انتظار مصرف کنندگان از عوامل بسته بندی محصول و تاثیر آن بر رضایت مصرف کننده درشرکت بهنوش شعبه جنوب (شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی مولفه های مرتبط با انتظار مصرف کنندگان از عوامل بسته بندی محصول و تاثیر آن بر رضایت مصرف کننده درشرکت بهنوش شعبه جنوب (شیراز) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی مولفه های مرتبط با انتظار مصرف کنندگان از عوامل بسته بندی محصول و تاثیر آن بر رضایت مصرف کننده درشرکت بهنوش شعبه جنوب (شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی مولفه های مرتبط با انتظار مصرف کنندگان از عوامل بسته بندی محصول و تاثیر آن بر رضایت مصرف کننده درشرکت بهنوش شعبه جنوب (شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی مولفه های مرتبط با انتظار مصرف کنندگان از عوامل بسته بندی محصول و تاثیر آن بر رضایت مصرف کننده درشرکت بهنوش شعبه جنوب (شیراز) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور شناسایی و رتبه بندی مؤلفه های مرتبط با انتظار مصرف کنندگان از عوامل بسته بندی محصول و تأثیر آن بر رضایت مصرف کننده در شرکت بهنوش شعبه جنوب (شیراز) صورت پذیرفت. در این تحقیق عوامل بسته بندی به چهاربعد یعنی شکل بسته بندی، اندازه بسته بندی، رنگ بسته بندی و اطلاعات مندرج بر روی بسته بندی تقسیم شد و هدف، شناسایی و رتبه بندی مؤلفه های مرتبط با انتظار مصرف کنندگان از عوامل بسته بندی محصول و تأثیر آن بر رضایت مصرف کننده بود. به همین منظور در تحقیق حاضر، یک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی درنظر گرفته شد. در این پژوهش کلیه مشتریان محصولات شرکت بهنوش در فروشگاه های اتکاء در شهر شیراز به عنوان نمونه آماری درنظر گرفته شده است که تعداد این افراد برابر با ۳۸۴ نفر درنظر گرفته شد. پس از توزیع پرسشنامه تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه صورت گرفت. در این پژوهش از آزمون آنوا جهت بررسی تأثیرات فرضیه استفاده شد. پس از تجزیه و تحلیل داده ها مشخص شد کلیه فرضیات تحقیق مورد تأیید قرار گرفته اند و عوامل بسته بندی بر رضایت مشتریان تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.