رابطه ساختارسازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: ادارات کل استان آذربایجان غربی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ساختارسازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: ادارات کل استان آذربایجان غربی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ساختارسازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: ادارات کل استان آذربایجان غربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ساختارسازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: ادارات کل استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ساختارسازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: ادارات کل استان آذربایجان غربی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام اینتحقیق بررسی رابطه ساختار سازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در بین مدیران ادارات کل استان آذربایجان غربی است. بنابراین تحقیق حاضر به عنوان تحقیق کاربردی از نوع توصیفی و پیمایشی می باشد. جامعه آماری مورد مطالعه شامل مدیران ادارات کل استان آذربایجان غربی که ۸۳ نفر بوده اند می باشد. به منظور بررسی فرضیات تحقیق از دو پرسشنامه استاندارد ساختار سازمانی از استیفن رابینز و پرسشنامه کیفیت خدمات از دکتر مقیمی و رمضانی استفاده شده است. در این تحقیق برای تعیین روایی ابزار جمع آوری اطلاعات از روایی نمادی یا صوری اساتید و صاحبنظران دانشگاهی رشته ای مدیریت استفاده گردید. همچنین با بررسی پایایی کل سوالات مقدار ۰/۸۲۳ برای پرسشنامه ساختار سازمانی و ۰/۷۹۴ برای پرسشنامه کیفیت خدمات بدست آمده که از پایایی قوی برخوردار است. به منظور آزمون نیکویی توزیع داده ها از آزمون کلموگروف اسمیرنف استفاده شده است. همچنین به منظور آزمون فرضیه های تحقیق با توجه به نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. یافته های تحقیق بیانگر آن است که بین ساختار سازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در بین مدیران ادارات کل استان آذربایجان غربی ارتباط قوی و معنی دار وجود دارد. مقدار ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر ذکر شده ساختار سازمانی و کیفیت خدمات برابر با مقدار ۰/۸۹۳ که تقریباً رابطه قوی بالایی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.