تحلیل رابط مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با مزیت رقابتی و عملکرد سازماانی و ارائه مدل پیشنهادی با رویکرد تفسیری ساختاری (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولیدی استان فارس)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل رابط مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با مزیت رقابتی و عملکرد سازماانی و ارائه مدل پیشنهادی با رویکرد تفسیری ساختاری (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولیدی استان فارس) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل رابط مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با مزیت رقابتی و عملکرد سازماانی و ارائه مدل پیشنهادی با رویکرد تفسیری ساختاری (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولیدی استان فارس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رابط مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با مزیت رقابتی و عملکرد سازماانی و ارائه مدل پیشنهادی با رویکرد تفسیری ساختاری (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولیدی استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل رابط مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با مزیت رقابتی و عملکرد سازماانی و ارائه مدل پیشنهادی با رویکرد تفسیری ساختاری (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولیدی استان فارس) :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر با هدف تحلیل رابطه مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی و ارائه مدل با رویکرد تفسیری- ساختاری انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را مدیران ارشد، میانی، عملیاتی و کارکنان مؤثر در تصمیم گیری شرکت های کوچک و متوسط تولیدی استان فارس تشکیل می دهند که تعداد آنها برابر با ۶۰۰ نفر است و مطابق با فرمول کوکران، حجم نمونه ۲۳۴ نفر محاسبه گردید. تکنیک های مدلسازی معادلات ساختاری و تی تست به منظور آزمون فرضیه ها و سوالات پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج نشان داد مدیریت کیفیت زنجیره تأمین تأثیرمعناداری بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمان دارد. به علاوه مشخص گردید مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با عملکرد سازمانی رابطه معناداری دارند. همچنین نتایج تأیید نمودند رابطه معنی داری میان عملکرد سازمان و مزیت رقابتی رابطه معنی داری برقرار است. با استفاده از تکنیک تفسیری- ساختاری مدل مدیریت کیفیت زنجیره تأمین (۹ متغیر) ارائه گردید. میزان توجه به مؤلفه های مدیریت کیفیت زنجیره تأمین شامل عوامل سازمانی، عوامل کیفیتی، و ذی نفعان به ترتیب کمتر از متوسط، متوسط، و بابالتر از متوسط بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.