بررسی تأثیر شهرت برند بر اعتماد برند (مطالعه موردی:صنایع پوشاک هاکوپیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر شهرت برند بر اعتماد برند (مطالعه موردی:صنایع پوشاک هاکوپیان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر شهرت برند بر اعتماد برند (مطالعه موردی:صنایع پوشاک هاکوپیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر شهرت برند بر اعتماد برند (مطالعه موردی:صنایع پوشاک هاکوپیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر شهرت برند بر اعتماد برند (مطالعه موردی:صنایع پوشاک هاکوپیان) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

شهرت شرکت مسئله ای است که توجه بسیاری از محققان بازاریابی را به خود جلب کرده است. همچنین اعتماد فاکتور مهمی در حفظ مشتریان بر اساس فرایند قول دادن و عمل نمودن به قول و تعهد بیان شده است. در این راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر شهرت برند بر اعتماد برند انجام پذیرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه مشتریان صنایع پوشاک هاکوپیان در شهر تهران تشکیل داده اند که بر اساس فرمول کوکران، ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای دسترسی به نمونه در این تحقیق، از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های بود. برای تجزیه و تحلیل آماری یافته ها، از مدل معادلات ساختاری (smart pls) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که شهرت برند بر اعتماد برند تأثیر معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.