بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند (مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند (مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند (مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند (مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند (مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر هوش تجاری در ارتقاء برند شکل گرفته است. جامعه آماری تعداد ۱۵۰۰ نفر از مشتریان موبایل برند سونی در شهر عسلویه انتخاب که نمونه آماری پژوهش حاضر را به تعداد ۳۰۶ نفر از مشتریانی که اشرافیت اطلاعاتی خوبی نسبت به برند مذکور را تشکیل می دهند که به منظور جمع آوری داده های مورد نیاز، پرسشنامه محقق ساخته ارتقاء برند و پرسشنامه استاندارد هوش تجاری (برگرفته از تحقیق یوویک و همکاران، ۲۰۱۲) بین ایشان توزیع گردید. به منظور تعیین پایایی پرسشنامه ها از آزمون آلفای کرونباخ استفاده گردید که مقدار این ضریب برای پرسشنامه ارتقاء برند ۰/۸۲ و برای پرسشنامه هوش تجاری نیز ۰/۸۲ محاسبه گردید. روایی پرسشنامه ها نیز با نظر اساتید و خبرگان تأیید شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده اه از آزمون تحلیل واریانس استفاده شد. نتایج نشان داد که فرایند تصمیم گیری در داده کاوی، فرایند تصمیم گیری در پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات، فرایند تصمیم گیری در پرازش و تجزیه و تحلیل دانش آن و فرایند تصمیم گیری در تصمیمات بهبود رقابت بر ارتفاء برند تدثیر دارند، بدین معنی که تمام فرضیه های فرعی تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند. فرضیه اصلی تحقیق مبنی بر تأثیرگذاری هوش تجاری بر ارتفاء برند نیز مورد تأیید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.