بررسی تاثیر وگرش مشتریان وسبت به مارک تجاری بر تصمیم به خرید (مطالعه موردی مشتریان برود ویچی تیه در تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر وگرش مشتریان وسبت به مارک تجاری بر تصمیم به خرید (مطالعه موردی مشتریان برود ویچی تیه در تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر وگرش مشتریان وسبت به مارک تجاری بر تصمیم به خرید (مطالعه موردی مشتریان برود ویچی تیه در تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر وگرش مشتریان وسبت به مارک تجاری بر تصمیم به خرید (مطالعه موردی مشتریان برود ویچی تیه در تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر وگرش مشتریان وسبت به مارک تجاری بر تصمیم به خرید (مطالعه موردی مشتریان برود ویچی تیه در تهران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی تأثیر نگرش نسبت به مارک تجاری بر قصد خرید بوده است. جامعه آماری تحقیق را کلیه مشتریان برند ویچی در تهران تشکیل می دهند با استناد به رابطه نمونه گیری کوکران تعداد ۳۸۴ نفر از مشتریان انتخاب شدند. ابزارهای این پژوهش، پرسشنامه می باشد. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ بازاریابی داخلی (۰/۷۰۹) محاسبه شد. برای تعیین روایی این ابزارها از روایی صوری و محتوایی استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار لیزرل و مدل معادلات ساختاری استفاده نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که نگرش نسبت به مارک تجاری به قصد خرید در میان مشتریان برند ویچی در تهران مورد تأیید است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.