مدیریت ارتباط با مشتری توسط زنجیره تامین وتکنیک های داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتری توسط زنجیره تامین وتکنیک های داده کاوی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری توسط زنجیره تامین وتکنیک های داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری توسط زنجیره تامین وتکنیک های داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری توسط زنجیره تامین وتکنیک های داده کاوی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

زنجیره های تامین، تامین کنندگان را به یک شرکت تولیدی و شرکت را به مشتریانش ارتباط می دهد. امروزه تحلیل رفتارمشتریان،به عامل بسیار مهمی برای بازاریابی و بقای سازمان ها مبدل گشته است که از طریق داده کاوی، با استخراج اطلاعات از پایگاه داده ،می توانند مشتریان ارزشمند را تعیین و رفتار آینده آنها را پیش بینی کنند. پژوهش پیش رو از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده پژوهشی اسنادی به شمار می رود که با استفاده از روش دلفی به گردآوری نظر خبرگان پرداخته شده است. قوانیناستخراج شده مربوط به مشتریان و بازارها (خوشه بندی k-means) شرکت ها و تولیدکنندگان را قادر می سازد تا بر اساس الگوهای کشف شده سیاست گذاری نمایند و درک بهتری از انتظارات کنونی و آتی مشتریان داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.