شبیه سازی فرآیند ارائه خدمات در بانک به منظور کاهش زمان انتظار مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی فرآیند ارائه خدمات در بانک به منظور کاهش زمان انتظار مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی فرآیند ارائه خدمات در بانک به منظور کاهش زمان انتظار مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی فرآیند ارائه خدمات در بانک به منظور کاهش زمان انتظار مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی فرآیند ارائه خدمات در بانک به منظور کاهش زمان انتظار مشتریان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از عوامل مهم و اثرگذار موفقیت سازمان ها در دنیای رقابتی امروز افزایش دادن رضایت مشتری از طریق بهبود کیفیت خدماتاست. بانکها از جمله سازمانهای خدماتی اند که با ارائه خدمات مالی، ارتباط تنگاتنگ با مشتری خود دارند. طول صف و زمان انتظاردو عامل مهم می باشند که نقش مهمی در درک مشتری در مورد کیفیت خدمات در بانک می باشد. سیستم صف بانکی سیستمیپیچیده است که به دلیل تصادفی بودن فرآیندهای آن به سادگی نمی توان آن را با روابط ریاضی موجود تحلیل کرد. یکی از روش -هایی که به منظور بررسی سیستم بانکی از نظر طول صف و بهبود زمان انتظار بوجود آمده، شبیه سازی است. شبیه سازی یکی ازپرقدرت ترین و مفید ترین ابزارهای تحلیل عملکرد فرایندهای پیچیده سیستم ها است. با توجه به موارد ذکر شده، در این پژوهشتلاش بر این است به کمک نرم افزار شبیه سازی ED به شبیه سازی سیستم خدمت دهی در یکی از شعبات یک بانک دولتی پرداخته و با ارائه سناریوهایی ، به تعداد بهینه باجه های خدمت دهی در جهت کاهش هزینه های غیر ضروری بانک و رضایت هرچهبیشتر مشتریان دست بیابیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.