تحلیل ارتعاشات میکروتیر حاوی جریان سیال بر روی بستر و تحت تاثیر بار محوری با استفاده از تئوری تنش کوپل اصلاح شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ارتعاشات میکروتیر حاوی جریان سیال بر روی بستر و تحت تاثیر بار محوری با استفاده از تئوری تنش کوپل اصلاح شده دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ارتعاشات میکروتیر حاوی جریان سیال بر روی بستر و تحت تاثیر بار محوری با استفاده از تئوری تنش کوپل اصلاح شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ارتعاشات میکروتیر حاوی جریان سیال بر روی بستر و تحت تاثیر بار محوری با استفاده از تئوری تنش کوپل اصلاح شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ارتعاشات میکروتیر حاوی جریان سیال بر روی بستر و تحت تاثیر بار محوری با استفاده از تئوری تنش کوپل اصلاح شده :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این مقاله، تحلیل ارتعاشات غیرخطی یک میکروتیر به عنوان لوله حاوی جریان داخلی سیال تراکم ناپذیر بر اساس تئوری تنشکوپل اصلاح شده بر روی بستر ترکیبی ویسکوالاستیک غیرخطی-پسترناک و تحت تاثیر بار محوری مورد بررسی قرار گرفته است.ابتدا، معادلات حاکم با استفاده از اصل همیلتون برای مدل تیر اویلر-برنولی بر روی بستر بدست آمده است. سپس، روش گالرکینبرای حل معادلات استخراج شده مورد استفاده قرار گرفته است. شرایط تکی هگاهی به صورت گیردار -آزاد و گیردار-گیردار برایمیکروتیر در نظرگرفته شده اند. اثر تغییر سرعت جریان سیال، پارامتر مقیاس طول و پارامترهای بستر بر روی فرکانس طبیعیغیرخطی میکروتیر بررسی شده است. از نتایج بدست آمده مشاهده می گردد که در اثر سرعت سیال داخلی در لوله به کاهش شدیدفرکانس های طبیعی میکروتیر م یانجامد. از سوی دیگر، با بررسی اثرات دو نوع شرط مرزی مختلف برای میکروتیر مشاهده شد کهمحدوده پایداری میکروتیر با تکیه گاه گیردار -آزاد از محدوده پایداری میکروتیر با تکی هگاه گیردار-گیردار کمتر است. همچین، نتیجهگرفته شده است که در نظر گرفتن تئوری تنش کوپل اصلاح شده، فرکانس و سرعت بحرانی و در نتیجه محدوده پایداری بزرگتریرا نسبت به مدل کلاسیک تیر پیش بینی می کند و با افزایش پارامتر مقیاس طول این افزایش چشم گیرتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.